Slip fri af Excel og få
mere tid til det vigtige

Med en skræddersyet it-løsning der mindsker risikoen for fejl og øger produktiviteten.

Et unikt forretningssystem - bygget med udgangspunkt i jeres behov

Få ét samlet overblik

Glem alt om komplicerede regneark. Vi samler al din virksomheds data på én sikker platform, så du og dine kolleger kan få et overblik, søge, filtrere og danne rapporter med få klik – også til møder eller kundebesøg

Automatisér rutineopgaver

Vil du spare dig selv og dine kolleger for mange minutter hver dag? Vi kan tilpasse platformen til automatiske at sende e-mails til kolleger, SMS’er til kunder eller noget tredje. Det er helt op til dig og jeres behov.

Undgå fejl

Det er kedeligt at taste tal ind i et regneark og kopiere dem rundt. Men det øger også risikoen for fejl, og det kan få konsekvenser. Vores platform fjerner risikoen ved at håndtere og flytte information for dig

Virksomheder der har sparet tid og penge med vores it-løsninger:

Fra kaotiske regneark, til unikt forretningssystem

Mange små og mellemstore virksomheder bruger regnearket til at holde styr på ordrer, fakturering, logistik, kalkulationer og en lang række andre informationer i hverdagen.

Det er en smart, nem og billig løsning for de fleste til at starte med.

Men ofte sker det, at der kommer flere (og mere komplicerede) regneark til i takt med at virksomheden vokser, og så bliver det sværere og sværere at bevare overblikket. Og når det sker, så begynder fejlene at opstå.

Kender du til det?

Vores simple og brugervenlige it-løsninger hjælper dig og dine kolleger med at holde snuden i sporet, så I kan bruge tiden på det, I er bedst til.

På under 2 minutter kan du blive klogere hvad vi kan gøre for dig:

En nem vej til at skabe de dokumenter I bruger mest

I mange virksomheder er det vigtigt for medarbejderne, at de kan få ordrebekræftelser, følgesedler eller andre specielle dokumenter i det øjeblik, de har brug for dem til en kunde. 

Har din virksomhed også den slags behov?

I så fald ved du, at det ikke gavner kunderelationen, hvis du først skal flytte data rundt mellem regneark eller andre systemer og wordfiler, inden du kan færdiggøre et dokument til kunden.

Tværtimod, faktisk.

Med vores platform kan du danne dokumentet med få klik på din telefon og sende det som eksempelvis pdf til din kunde. Det er nemt, sikkert og hurtigt, fordi platformen er fuldt integreret med data fra jeres andre systemer,

Og dokumenter bliver naturligvis skabt til jeres behov, så de indeholder præcis den information der er brug for.

Prisberegner

Nysgerrig på hvad en tilpasset it-løsning skal koste? Prøv vores prisberegner herunder og få en indikation af de månedlige omkostninger.

Selvom vores løsninger er skræddersyede,er vores priser baseret på t-shirt størrelser.

Det kan selvfølgelig være svært umiddelbart at vurdere hvad der dækker jeres behov. Men tag udgangspunkt i, at langt de fleste løsninger falder indenfor kategorierne XS til L. 

Du kan også se eksempler på it-systemer vi har leveret, og hvilken størrelse de passer til, ved at klikke lige her.

l skal spare minutters arbejde dagligt for at løsningen er rentabel.
DKK
DKK

Hvad får du ud af et samarbejde med os?

Vi bygger din it-løsning med low-code software

Har du hørt om Zoho Creator? De er førende inden for såkaldt low-code software, og deres software bliver brugt af Amazon, Volkswagen, Saint-Gobain, os i Transformio og flere end 6 millioner andre.

Deres software gør det muligt at bygge fleksible, sikre og stabile platforme langt hurtigere og billigere end det kan lade sig gøre ved traditionel softwareudvikling – både til computer, mobil og tablet.

Der er et hav af integrationsmuligheder, det er Cloud-baseret og så virker den færdige platform både til Android, iOS og Windows.

Men alt det behøver du ikke bekymre dig om.

Vi tager os af det hele. Du kan blot læne dig tilbage og nyde en komplet platform, som virker på alle jeres enheder overalt i verden – og som nemt kan tilpasses i takt med, at jeres behov ændrer sig.

Alt sammen til fast månedlig pris, naturligvis.

Det siger vores kunder om deres skræddersyede it-løsning:

“Vores nye bookingplatform har gjort vores hverdag så meget nemmere og kunderne er vilde med de præcise opdateringer de modtager på sms”

Czeslaw Jankiewicz (Ejer), CR Logistic

“Har på professionel vis løftet min virksomheds proces for kundeforespørgsler fra at være manuel og tidskrævende til en digitaliseret proces med større struktur på data.”

Claus Menne (Direktør), Altansmeden

“Transformio-applikationen samlede trådene for os, og jeg kan med 100% sikkerhed sige, at vores hverdag er blevet nemmere og mere effektiv takket være Transformios input og platform.”

Lars Varming (String Manager), Sealand Europe

Vores it-løsninger er til jer, der arbejder i en mindre eller mellemstor virksomhed

En fremtidssikret it-løsning

Er du i tvivl om, hvad din virksomheds behov er om et år? Eller syv år?

Det tager vores platform højde for.

En af de helt store fordele ved low-code software er nemlig, at platformen nemt kan udvides med nye funktioner som lagerstyring, tidsregistrering eller et ordrestyringssystem, hvis I får behov for det på et tidspunkt.

Som tiden går, kan indbygget AI-teknologi og maskinlæring også give kompetente bud på udvikling i lagerbeholdning, forventet antal ordre eller give besked om, at det er tid til et serviceeftersyn af kundens maskine.

Og du kan følge med på et smart dashboard fra Silkeborg eller Singapore.

Der er mange muligheder, og vi hjælper dig gerne i gang.

INTEGRERES LET MED EKSISTERENDE SYSTEMER

Forbind din applikation med virksomhedens eksisterende systemer uden problemer, og få alle dine arbejdsgange til at spille i perfekt harmoni

FULDT TILPASSET TIL DINE BEHOV

Vores målrettede og simple softwareløsninger, kan let og simpelt tilpasses præcist til dine behov. Også efter du er kommet i gang. Og det er altid med i prisen.

ADMINISTRER DINE OPGAVER PÅ FARTEN

Alle vores løsninger fungerer på tværs af alle enheder. Lige fra starten. Du har altid adgang, uanset om du bruger Mac, Windows, iOS eller Android. Desktop, laptop, tablet eller mobil.

DU HAR FLASKEHALSEN. VI BYGGER LØSNINGEN.
SKAL VI SNAKKE?

HVAD DU KAN FORVENTE

VI TALER ET SPROG, SOM ALLE KAN FORSTÅ

APPS, DINE MEDARBEJDERE KAN FINDE AF AT BRUGE

Undgå at overbelaste dine medarbejdere med unødvendigt komplicerede  apps.

Udnyt i stedet styrken i simple målrettede produkter, der gør lige akkurat det, de skal.

SOFTWARE DER ALTID FØLGER DIN UDVIKLING

Når din virksomhed vokser, skal din nye digitale løsning selvfølgelig følge med. 

Gennem brugen af low-code platforme er det hurtigt og billigt at optimere, tilpasse og udvide løsningen, så den altid løser opgaven – selv når opgaven udvikler sig. 

HJÆLP, DER ER DER, NÅR DU HAR BRUG FOR DET

Når vi indgår i et samarbejde, bliver din succes, vores succes. Derfor har du altid en fast kontaktperson, som står klar til at hjælpe dig med at løse et hvert problem, der kunne opstå.

Det synes vi er det mest rimelige.