Succesfulde virksomheder har styr på deres data. Har du?

Drop Excel-arket og få styr på din virksomheds data med en digital database, du faktisk kan finde rundt i.

Automatisér det manuelle tasteri

Udfyld datafelter med få klik, send automatiske e-mails til kunder og kollegaer og modtag automatisk relevante advarsler og notifikationer om din databases tilstand. Med en programmérbar database, bliver alle dele af din database lettere at håndtere.

Få mere overblik med din data samlet ét sted

Med din virksomheds data samlet på en enkel online platform, har du rig mulighed for at filtre, sortere og vise den på de måder, der er mest nyttigt for dig. Hent relevant data fra flere kilder og kombiner derefter dataene i en enkelt, letlæselig rapport. 

Administrér din database på farten og fra alle enheder

Skal der laves akutte ændringer i databasen? Intet problem. Vi udvikler din database til at være browserbaseret, hvilket vil sige, at du og dine medarbejdere altid kan tilgå den fra enhver enheder, og hvor end I befinder jer. 

Et af de mere uoverskuelige aspekter i en mindre virksomhed er, at skulle opbygge og håndtere de specielle databaser som alle virksomheder i større eller lavere grad har brug for. Databaseprogrammering er ofte en forudsætning for at kunne drive en succesfuld virksomhed, selv for de virksomheder, der umiddelbart ikke ville blive defineret som tech-virksomheder.

Desværre kan kompleksiteten ved at vedligeholde eksempelvis en SQL-database eller Access database ligge ret fjernt fra den almindelige virksomhedsejers færdigheder. Og at ansætte en databaseadministrator kan være en dyr løsning, især hvis virksomhedens kernefokus ikke er rent teknisk.

Det får mange virksomhedsejere til at forsøge sig med at bygge en løsning på Excel. Men det løser ikke problemet, da den vej uundgåeligt fører en masse udfordringer med sig, som bl.a. manglende mulighed for optimering og automatisering. 

håndværker database

Brug en skræddersyet database

Løsningen er brugerdefineret databaseprogrammering. Ved at oprette en brugervenlig grænseflade baseret på low-code softwareteknologi bliver daglig databaseadministration langt lettere. De mest almindeligt anvendte funktioner kan være til stede med et tryk på en knap frem for at blive begravet under flere lag af menuer. Brugergrænsefladen til denne form for databasemodel er enkel, og vigtigere, udelukkende webbaseret.

De mest gentagne opgaver kan klares ved hjælp af brugerdefinerede, automatiserede arbejdsgange. Du skal blot udfylde en kort formular, hvorefter databasen vil blive udfyldt og opdateret alle de rigtige steder, uden at det er nødvendigt at finde og erstatte gammel information, skabe nye relationer og tabelassociationer eller bruge abstrakte formler.

Erstat det bøvlede regneark med en sikker, intuitiv og programmérbar database.

Automatisering med et enkelt klik

Anmod let om notifikationer, når værdier når bestemte tærskler ved blot at markere et felt, uden at det kræver erfaring med databaseprogrammering. Afsend automatisk e-mails til kunder eller kollegaer, når en given situation opstår. Anmod om nye prognoser, få vigtige input, eller send en advarsel, når databasemodellen når en bestemt tilstand.

Fordi databasen er bygget ved hjælp af low-code software, er den fuldt fleksibel og kan let tilpasses din virksomheds specifikke behov. Efterhånden som din virksomhed vokser og udvides, kan funktionaliteten af selve værktøjet også udvikles. Alt sammen er muligt, uden at du ved en eneste ting om dataprogrammering. Vi ordner det hele for en fast, lav månedlig pris.

Læs også mere hér om, hvorfor den skræddersyede online database er et meget sikrere alternativ til alle jeres excel-ark.

Anmod om tilpassede databaserapporter

Filtrer, sorter og vis data på de måder, der er mest nyttig for dig. Hent relevant data fra andre kilder, og kombiner derefter dataene i en enkelt, letlæselig rapport.

Generer derefter den slags rapporter, der gør det hele umagen værd: cirkeldiagrammer, grafer, 2D- eller 3D-linjer, der alle er konfigureret til let at blive forstået af mennesker fra enhver form for teknisk eller ikke-teknisk baggrund. Vis aktuelle tendenser og ekstrapoler sandsynlige scenarier ud i fremtiden.

Hvis der er nye rapporttyper, som virksomheden gerne vil se implementeret, skal du blot bede om dem som nye tilpasninger. Og det bedste af det hele? Du betaler ikke en krone ekstra for de nye rapporter eller lister, du ønsker. Det hele er med i prisen.

samarbejd på tværs af virksomheden

Der er ingen grund til, at en webbaseret databasemodel skal være en soloindsats. Ved at udnytte Cloud-ressourcer og tilladelser, der er blevet tilpasset til hver brugerrolle, kan alle i virksomheden bidrage direkte til databasen. Ændringer kan enten ske med det samme eller i andre tilfælde afvente godkendelse af en leder.

Yderligere integration til andre systemer er blot en enkelt anmodning væk. Vores support kan hjælpe dig med at importere datastrømme fra andre teams i langt de fleste formater (Access database, SQL database, Excel, CSV og mere).

Og det bedste af det hele: Nye funktioner der understøtter jeres eksisterende løsning kan hurtigt designes og implementeres.
Alt sammen inkluderet i jeres månedlige ydelsen.

Generer, rediger eller se data, hvorend du er

En af fordelene ved at have en browserbaseret databasemodel er friheden til at arbejde hjemmefra, fra enhver hotdesk eller endda på farten. Fordi der ikke er nogen databaseprogrammering involveret, og grænsefladen er så enkel, kan dataene tilgås fra en bærbar computer, en tablet eller endda en mobiltelefon.

Få advarsler og rapporter, mens du er på farten, og tag handling med et par enkle stryg og tryk. Med den medfølgende Android eller iOS app kan alle få let adgang til virksomhedens indre arbejde.

Fleksibel, webbaseret database-app

Det er klart, at i takt med at en virksomhed udvider sig, vokser omfanget af behovet for unikke databaser også. Fordi den low-code software vi benytter os af hos Transformio, er fuldstændig fleksibel, kan din løsning uden problemer følge med i din virksomheds udvikling. 

Og det bedste af det hele: Nye funktioner der understøtter jeres eksisterende løsning kan hurtigt designes og implementeres. Alt sammen inkluderet i jeres månedlige ydelsen.

Og eftersom dine medarbejdere allerede kender platformen, er der ikke behov for nye træningsforløb, hvis I eksempelvis skal udvide med lagerstyring, tidsregistrering eller et tilpasset ordrestyringssystem.

En anden fordel ved denne løsning er, at den er helt browserbaseret. Det betyder, at eventuelle fejlrettelser eller kodeændringer finder sted i baggrunden. Det vil sige, at opdateringer tilgår flydende og regelmæssigt, uden at du skal foretage dig noget. Ingen downloads eller installationer. Og alle bruger derfor altid den nyeste version af platformen.

Derudover kommer softwaren også med en mobilapp til iOS og Android der indeholder fuldstændig den samme funktionalitet som den webbaserede ordrestyring.

Et skræddersyet dashboard kan tilpasses til at vise det, der er vigtigst for dig. På et øjeblik kan du eksempelvis se lagerniveauer, dagligt salg, månedlige fremskrivninger og status for hvert køb.

Med indbygget AI-teknologi og machine learning, kan jeres platform med tiden også komme med kompetente bud på eksempelvis udvikling i lagerbeholdning, forventede antal ordrer eller informationer om hvornår en kundes maskine skal have et serviceeftersyn.

INTEGRERES LET MED EKSISTERENDE SYSTEMER

Forbind din applikation med virksomhedens eksisterende systemer uden problemer, og få alle dine arbejdsgange til at spille i perfekt harmoni

FULDT TILPASSET TIL DINE BEHOV

Vores målrettede og simple softwareløsninger, kan let og simpelt tilpasses præcist til dine behov. Også efter du er kommet i gang. Og det er altid med i prisen.

ADMINISTRER DINE OPGAVER PÅ FARTEN

Alle vores løsninger fungerer på tværs af alle enheder. Lige fra starten. Du har altid adgang, uanset om du bruger Mac, Windows, iOS eller Android. Desktop, laptop, tablet eller mobil.

DU HAR FLASKEHALSEN. VI BYGGER LØSNINGEN.
SKAL VI SNAKKE?

HVAD DU KAN FORVENTE​

VI TALER ET SPROG, SOM ALLE KAN FORSTÅ

APPS​, DINE MEDARBEJDERE KAN FINDE AF AT BRUGE

Undgå at overbelaste dine medarbejdere med unødvendigt komplicerede  apps.
Udnyt i stedet styrken i simple målrettede produkter, der gør lige akkurat det, de skal.

SOFTWARE DER ALTID FØLGER DIN UDVIKLING

Når din virksomhed vokser, skal din nye digitale løsning selvfølgelig følge med. 
Gennem brugen af low-code platforme er det hurtigt og billigt at optimere, tilpasse og udvide løsningen, så den altid løser opgaven – selv når opgaven udvikler sig. 

HJÆLP, DER ER DER, NÅR DU HAR BRUG FOR DET

Når vi indgår i et samarbejde, bliver din succes, vores succes. Derfor har du altid en fast kontaktperson, som står klar til at hjælpe dig med at løse et hvert problem, der kunne opstå.
Det synes vi er det mest rimelige.
TRÆT AF AT SPILDE TID (OG PENGE)?

I vores nye guide, viser vi dig, hvordan “digitalisering” ser ud i virkeligheden, og hvordan simpelt skræddersyet software kan spare dig og din virksomhed for tid (og penge).


Få dit eksemplar nu og læs den over kaffen.
Ved at klikke ‘FÅ DIT EKSEMPLAR NU’ giver du samtidigt samtykke til, at Transformio må sende dig markedsføring via elektronisk post.