Hold driften simpel og effektiv med et lagerstyringssystem, du kan styre fra mobilen

Det perfekte lagerstyringssystem til mindre virksomheder

Hvorfor? Fordi det er simpelt, intuitivt og bygget ud fra dine behov.

Styr dit lager fra mobilen

Træd ind i fremtiden, hvor du altid har din virksomheds lagertal lige ved hånden. Vi bygger dit lagerstyrings-system som en brugervenlig online platform, du og dine medarbejdere let kan tilgå med et enkelt link (eller via en app).

Drop de unødvendige funktioner

Du er ikke Amazon. Derfor har du ikke brug for et kompleks system med tusindvis af funktioner. Nå mere med et lagerstyringssystem, der er bygget til kun at have de funktioner, du har brug for.

Undgå bøvl med teknikken

I skal aldrig mere bekymre jer om sikkerhedsopdateringer, back-ups, downloads eller installationer. Vi udvikler dit lagerstyringssystem, så alt det tekniske bøvl ordner sig selv, uden du behøver at gøre noget.

Søger du efter et lagerstyringsprogram til din virksomhed, er det let at få indtrykket af, at dem der laver lagerstyringsprogrammer og lagerstyringsapplikationer ser ud til at tro, at alle er Amazon.


Deres priser, deres lister over funktioner, der resulterer i side efter side med gennemgang af menuindstillinger. For den mindre virksomhed, der blot leder efter et simpel lagerstyringssystem, er det mere end lidt urimeligt.


Men i årevis er små og mellemstore virksomheder blevet tvunget til at købe ind i denne urskov af tilvalgspakker og udvidelser, hvis de ønskede et vist niveau af systematik og automatisering af deres forretning.


For nyligt er der dog sket en lille revolution i måden lagerstyringssystemer kan bygges på. Der er nu et alternativ til de store softwarepakker. Et alternativ, der er både skalerbart og omkostningseffektivt for mindre virksomheder.

lagerstyring container

Tilpasset lagerstyring er nøglen TIL EN EFFEKTIV VIRKSOMHED

Et tilpasset lagerstyringssystem til små og mellemstore virksomheder er normalt langt mere effektivt og lettere at implementere end de store kommercielle systemer.

De kan let bygges præcis til din virksomheds behov, så I kun får det, I har brug for. Hvilket igen betyder, at træning og daglig brug er langt hurtigere. Ovenikøbet skalerer systemerne langt nemmere med dine behov, da det er utroligt simpelt at tilføje nye funktioner.

Hemmeligheden bag denne revolution er en teknologi kaldet low-code. Med low-code softwareteknologo er det muligt at bygge et fuldt tilpasset lagerstyringssystem op fra bunden – og på rekordtid.

Derfor er omkostningerne ved at udvikle denne nye generation af software også ganske rimelige, løbende vedligeholdelse er lettere, og indlæringskurven for et tilpasset lagerstyringssystem er langt lavere end de komplekse softwarepakker, der er målrettet giganter.

Hold dine enheder opdateret. Resten klarer vi.

En webbrowser, en database, en uendelighed af muligheder

Fordi disse tilpassede løsninger er webapplikationer, fungerer de på Windows, på iOS, endda på Android og Mac.

Derfor er dit eneste ansvar som bruger og kunder, at holde dine enheder opdateret. Resten klarer vi.

For de fleste små kommercielle opsætninger kører hele systemet ud af en enkelt database. Det betyder, at du ikke længere behøver at bekymre dig om sikkerhedsopdateringer eller back-ups. Det hele er ordner sig selv.

Kompleksiteten ved at synkronisere på tværs af flere databaser kan være besværligt. Men med Cloud-teknologi, central hosting og ved brug af API’er kan alle få adgang til en enkelt database og foretage organiserede opdateringer på farten.

Og det bedste af det hele: Nye funktioner der understøtter jeres eksisterende løsning kan hurtigt designes og implementeres.
Alt sammen inkluderet i jeres månedlige ydelsen.

GIV ADGANG TIL NYE BRUGERE - HURTIGT, SIMPELT OG NÅR SOM HELST.

For virksomheder, der vokser, giver low-code-løsninger mulighed for hurtig udvidelse, uden at du skal på udkig på markedet efter relevant software, eller forhandle om priser hver gang, du skal have udvidet din løsning. Med en specialudviklet lagerstyringssystem fra Transformio, kender du altid dine månedlige omkostninger på forhånd, og ekstra brugere kan tilføjes for blot 279 kr. om måneden.  

Skal en ny medarbejder tilføjes til systemet, giver du os bare besked om hvilke tilladelser den pågældende skal have, så ordner vi det. Hver enkel bruger modtager et link, som de kan bruge til at få adgang til lagerstyringssystemet. Efter en kort oplæring, er den pågældende medarbejder klar til at udføre lagerstyringsfunktioner på ingen tid.

En af de helt store fordele ved at bruge en webapplikation i stedet for en kæmpe kommerciel softwarepakke er, at den også fungerer på hardware med mindre processorkraft. I et meget fysisk miljø, som lageret er, er det ikke uvæsentligt. En brugerdefineret lagerstyringsløsning fra Transformio vil køre ganske godt på Toughpads. Det vil køre godt på en robust bærbar computer. Det er også fantastisk til billigere hardware som Chromebooks eller Acer-tablets.

Styr det hele fra en simpel app

Det er klart, at i takt med at din virksomhed udvider sig, vokser omfanget af behovet for unikke databaser også. Fordi den low-code software, vi benytter her os af her hos Transformio, er fuldstændig fleksibel, kan din løsning uden problemer vokse sammen med virksomheden. 

Og det bedste af det hele: Nye funktioner der understøtter jeres eksisterende løsning kan hurtigt designes og implementeres. Alt sammen inkluderet i jeres månedlige ydelsen.

Og eftersom dine medarbejdere allerede kender platformen, er der ikke behov for nye træningsforløb hvis I eksempelvis skal udvide med unikke databaser med automatisering, tidsregistrering eller et tilpasset ordrestyringssystem.

En anden fordel ved denne løsning er, at den er helt browserbaseret. Det betyder, at eventuelle fejlrettelser eller kodeændringer finder sted i baggrunden. Det vil sige at opdateringer tilgår flydende og regelmæssigt, uden at du skal foretage dig noget. Ingen downloads eller installationer. Og alle bruger derfor altid den nyeste version af platformen.

Derudover kommer softwaren også med en mobilapp til iOS og Android der indeholder fuldstændig den samme funktionalitet som den webbaserede ordrestyring.

Et skræddersyet dashboard kan tilpasses til at vise det, der er vigtigst for dig. På et øjeblik kan du eksempelvis se lagerniveauer, dagligt salg, månedlige fremskrivninger og status for hvert køb.

Med indbygget AI-teknologi og machine learning, kan jeres platform med tiden også komme med kompetente bud på eksempelvis udvikling i lagerbeholdning, forventede antal ordrer eller informationer om hvornår en kundes maskine skal have et serviceeftersyn.

INTEGRERES LET MED EKSISTERENDE SYSTEMER

Forbind din applikation med virksomhedens eksisterende systemer uden problemer, og få alle dine arbejdsgange til at spille i perfekt harmoni

FULDT TILPASSET TIL DINE BEHOV

Vores målrettede og simple softwareløsninger, kan let og simpelt tilpasses præcist til dine behov. Også efter du er kommet i gang. Og det er altid med i prisen.

ADMINISTRER DINE OPGAVER PÅ FARTEN

Alle vores løsninger fungerer på tværs af alle enheder. Lige fra starten. Du har altid adgang, uanset om du bruger Mac, Windows, iOS eller Android. Desktop, laptop, tablet eller mobil.

DU HAR FLASKEHALSEN. VI BYGGER LØSNINGEN.
SKAL VI SNAKKE?

HVAD DU KAN FORVENTE​

VI TALER ET SPROG, SOM ALLE KAN FORSTÅ

APPS​, DINE MEDARBEJDERE KAN FINDE AF AT BRUGE

Undgå at overbelaste dine medarbejdere med unødvendigt komplicerede  apps.
Udnyt i stedet styrken i simple målrettede produkter, der gør lige akkurat det, de skal.

SOFTWARE DER ALTID FØLGER DIN UDVIKLING

Når din virksomhed vokser, skal din nye digitale løsning selvfølgelig følge med. 
Gennem brugen af low-code platforme er det hurtigt og billigt at optimere, tilpasse og udvide løsningen, så den altid løser opgaven – selv når opgaven udvikler sig. 

HJÆLP, DER ER DER, NÅR DU HAR BRUG FOR DET

Når vi indgår i et samarbejde, bliver din succes, vores succes. Derfor har du altid en fast kontaktperson, som står klar til at hjælpe dig med at løse et hvert problem, der kunne opstå.
Det synes vi er det mest rimelige.
TRÆT AF AT SPILDE TID (OG PENGE)?

I vores nye guide, viser vi dig, hvordan “digitalisering” ser ud i virkeligheden, og hvordan simpelt skræddersyet software kan spare dig og din virksomhed for tid (og penge).


Få dit eksemplar nu og læs den over kaffen.
Ved at klikke ‘FÅ DIT EKSEMPLAR NU’ giver du samtidigt samtykke til, at Transformio må sende dig markedsføring via elektronisk post.