Nem og hurtig timeregistrering til mindre virksomheder

Gør dine medarbejdere glade med en simpel timeregistreringsapp

Det gør arbejdsdagen lettere for dem - og for dig.

Gør timeregistrering simpel for dine medarbejdere

Dine medarbejdere er gladere og når mere, når de ikke skal bruge tid på et kompleks timeregisteringssystem. Timeregistrering bør være nemt og let – og det bliver det med en skræddersyet timeregistreringsapp.

Få detaljeret overblik over opgaver og arbejdstid

Få konkret indblik i din medarbejders arbejdstimer og resultater, når din timeregistreringapp samler det hele for dig i et intuitivt og overskueligt dashboard.

Integrér nemt med dit lønsystem og andre systemer

Forbind nemt din timeregistreringsapp med din virksomheds øvrige systemer (løn, ordre, HR) og skab et sammenhængende billede af alle dine omkostninger og resultater.

HVORFOR BRUGE EN STOR LØSNING TIL EN LILLE VIRKSOMHED?

Tidsstyring er et af de mest betydningsfulde aspekter i at drive virksomhed. Uden det rigtige timeregistreringssystem er virksomheden udsat for ineffiktivitet, som eksempel forsinket projektlevering eller juridiske problemer med fejlrapportering af kontraktlige arbejdstider.

Men nogle af de store kommercielle timeregistreringsapplikationer er voldsomme. De kommer med voldsomt meget funktionalitet, der ikke er egnede til de fleste små og mellemstore virksomheder, og deres funktionsliste kan mildest talt være forvirrende.

timeregistrering gaffeltruck

Et skræddersyet alternativt

En enkel, skræddersyet timeregistreringsapp kan hurtigt bygges ved hjælp af low-code software. Denne teknologi gør det muligt for programmører at oprette en elektronisk tidskort-app, der er tilpasset den enkelte virksomhedes behov og branche.

Et dashboard til en servicevirksomhed, der bruger forskellige underleverandører, bør ikke ligne et et dashboard til eksempelvis en brødfabrik med meget sæsonbestemt produktion. Ved at udnytte den modulære kraft i brugerdefineret softwareudvikling vil timestyringsappen passe til den slags arbejde, der skal udføres.

Alt i din virksomhed bliver nemmere, når dine medarbejdere nemt kan registrere deres arbejdstimer.

digitale timesedler, rigtige resultateter

Afhængigt af den pågældende virksomhed kan hver medarbejders virtuelle timeseddel spore en række forskellige ting: Samlet arbejdstid, overarbejde, tid brugt på hver opgave, tid brugt på hver af virksomhedens arbejdskategorier og mere.

Ved at anvende disse realtids-tal på et projektsporingsdashboard er det let at få et overblik over, hvor stor en indsats der bliver lagt i et givet projekt, og hvor effektive resultaterne er. Ledere kan omfordele tid baseret på deadlines og virksomhedens kortsigtede og langsigtede mål.

Elektronisk tidsregistrering sporer automatisk den type timer, der er blevet arbejdet, hvad angår almindelig tid, overarbejde, særlige forhold såsom farebetaling og lignende. Det betyder, at de nøjagtige omkostninger ved en medarbejders tid kan indregnes i resultaterne, så fremtidig personale, træningsbeslutninger og ferieplanlægning lettere kan foretages.

Og det bedste af det hele: Nye funktioner der understøtter jeres eksisterende løsning kan hurtigt designes og implementeres.
Alt sammen inkluderet i jeres månedlige ydelsen.

En målbaseret tiMEregistreringsapp

Ultimativt skal en timeregistreringsapp kunne bidrage til planlægning på kort og lang sigt. Brugerdefinerede dashboards gør det muligt for ledere at oprette nye projekter, angive målposter og deadlines for opgaver og estimere færdiggørelsestidslinjen baseret på den aktuelle fremgang.

Smarte dashboards kan automatisk underrette teammedlemmer om kritiske opgaver. Opgaver kan markeres som forudsætninger, og når systemet er færdigt, kan systemet e-maile andre teammedlemmer og fortælle dem, at de er blevet ‘blokeret’. Når de kombineres med en sms-portal, kan disse meddelelser, hvis det er relevant, gå direkte til en medarbejders telefon.

nem system-integration

En brugerdefineret tidsregistreringsapp er ikke en isoleret enhed. Den skal integreres med virksomhedens HR og lønsoftware, hvilket giver et fuldstændigt og problemfrit billede af omkostninger, afdelingsydelse og individuelle KPI’er.

Udførelsen af opgaver kan knyttes direkte til færdiggørelsen af ordren. For eksempel, hvis en tekniker afslutter deres reparationsarbejde for en klient, kan de få adgang til tidsregistreringsappen og trykke på en ‘Ordre fuldført’ knap. Dette kan sende den opdaterede status til regnskabssystemet og generere en faktura til klienten på stedet.

Det kan også integreres med den slags software, der bruges af agile udviklingsteams, såsom Scrum-trackere og Kanban-tavler. Dette vil gøre det muligt for hver opgave at blive opdelt i mere specifikke trin og effektivt distribueres mellem medlemmer af udviklingsholdet.

Administrer timer og opgaver hvorend du er

Fordi Transformios løsninger baseret på low-code udelukkende er browserbaseret, kan arbejdsstyrke og opgavestyring ske undervejs. Så længe din enhed af internetforbunden, har du adgang til hele listen over medarbejdere, grafen over fordelte timer, en fuld opgavehistorik og den aktuelle arbejdsbyrde. Applikationen kan også bygges til at kunne registrere data i offline tilstand og synkronisere når den pågældende enhed igen har internetadgang.

FLEKSIBEL, WEBBASERET tidsregistrering

Det er klart, at i takt med at en virksomhed udvider sig, vokser omfanget af behovet for unikke databaser også. Fordi den low-code software vi hos Transformio benytter os af, er fuldstændig fleksibel, kan din løsning uden problemer vokse sammen med virksomheden.

Og det bedste af det hele: Nye funktioner der understøtter jeres eksisterende løsning kan hurtigt designes og implementeres. Alt sammen inkluderet i jeres månedlige ydelsen.

Og eftersom dine medarbejdere allerede kender platformen, er der ikke behov for nye træningsforløb hvis i eksempelvis skal udvide med med unikke databaser med automatisering, lagerstyring eller et tilpasset ordrestyringssystem.

En anden fordel ved denne løsning er, at den er helt browserbaseret. Det betyder, at eventuelle fejlrettelser eller kodeændringer finder sted i baggrunden. Det vil sige at opdateringer tilgår flydende og regelmæssigt, uden at du skal foretage dig noget. Ingen downloads eller installationer. Og alle bruger derfor altid den nyeste version af platformen.

Derudover kommer softwaren også med en mobilapp til iOS og Android der indeholder fuldstændig den samme funktionalitet som den webbaserede ordrestyring.

Et skræddersyet dashboard kan tilpasses til at vise det, der er vigtigst for dig. På et øjeblik kan du eksempelvis se lagerniveauer, dagligt salg, månedlige fremskrivninger og status for hvert køb.

Med indbygget AI-teknologi og machine learning, kan jeres platform med tiden også komme med kompetente bud på eksempelvis udvikling i lagerbeholdning, forventede antal ordrer eller informationer om hvornår en kundes maskine skal have et serviceeftersyn.

INTEGRERES LET MED EKSISTERENDE SYSTEMER

Forbind din applikation med virksomhedens eksisterende systemer uden problemer, og få alle dine arbejdsgange til at spille i perfekt harmoni

FULDT TILPASSET TIL DINE BEHOV

Vores målrettede og simple softwareløsninger, kan let og simpelt tilpasses præcist til dine behov. Også efter du er kommet i gang. Og det er altid med i prisen.

ADMINISTRER DINE OPGAVER PÅ FARTEN

Alle vores løsninger fungerer på tværs af alle enheder. Lige fra starten. Du har altid adgang, uanset om du bruger Mac, Windows, iOS eller Android. Desktop, laptop, tablet eller mobil.

DU HAR FLASKEHALSEN. VI BYGGER LØSNINGEN.
SKAL VI SNAKKE?

HVAD DU KAN FORVENTE​

VI TALER ET SPROG, SOM ALLE KAN FORSTÅ

APPS​, DINE MEDARBEJDERE KAN FINDE AF AT BRUGE

Undgå at overbelaste dine medarbejdere med unødvendigt komplicerede  apps.
Udnyt i stedet styrken i simple målrettede produkter, der gør lige akkurat det, de skal.

SOFTWARE DER ALTID FØLGER DIN UDVIKLING

Når din virksomhed vokser, skal din nye digitale løsning selvfølgelig følge med. 
Gennem brugen af low-code platforme er det hurtigt og billigt at optimere, tilpasse og udvide løsningen, så den altid løser opgaven – selv når opgaven udvikler sig. 

HJÆLP, DER ER DER, NÅR DU HAR BRUG FOR DET

Når vi indgår i et samarbejde, bliver din succes, vores succes. Derfor har du altid en fast kontaktperson, som står klar til at hjælpe dig med at løse et hvert problem, der kunne opstå.
Det synes vi er det mest rimelige.
TRÆT AF AT SPILDE TID (OG PENGE)?

I vores nye guide, viser vi dig, hvordan “digitalisering” ser ud i virkeligheden, og hvordan simpelt skræddersyet software kan spare dig og din virksomhed for tid (og penge).


Få dit eksemplar nu og læs den over kaffen.
Ved at klikke ‘FÅ DIT EKSEMPLAR NU’ giver du samtidigt samtykke til, at Transformio må sende dig markedsføring via elektronisk post.