Gør tidsregistrerings nemt for alle

Med et timeregistreringssystem til dig der er træt af ufleksible standardløsninger

Gør dine medarbejdere glade med et simpelt timeregistreringssystem

Det gør arbejdsdagen lettere for dem - og for dig.

enkelt timeregistreringssystem chauffør

Gør timeregistrering simpel for dine medarbejdere

Dine medarbejdere er gladere og når mere, når de ikke skal bruge tid på et kompleks timeregisteringssystem. Timeregistrering bør være nemt og let – og det bliver det med en skræddersyet timeregistreringsapp.

enkelt timeregistreringssystem kontor

Få detaljeret overblik over opgaver og arbejdstid

Få konkret indblik i din medarbejders arbejdstimer og resultater, når din timeregistreringapp samler det hele for dig i et intuitivt og overskueligt dashboard.

enkelt timeregistreringssystem gruppe

Integrér nemt med dit lønsystem og andre systemer

Få konkret indblik i din medarbejders arbejdstimer og resultater, når din timeregistreringapp samler det hele for dig i et intuitivt og overskueligt dashboard.

Brug en smartere løsning til den mindre virksomhed

Timeregistrering er vigtigt for at køre din virksomhed effektivt. Uden det rigtige system kan du støde på ineffektivitet, som f.eks. forsinket projektlevering og juridiske problemer med forkert rapportering af arbejdstid.

Store kommercielle timeregistreringsværktøjer kan være for meget for små og mellemstore virksomheder. De har ofte for mange funktioner, der er forvirrende og ikke relevante.

Få det, der passer til jer

Vi bruger low-code software til at lave en simpel, skræddersyet timeregistreringsapp. Dette gør det muligt for udviklere at oprette en app, der passer til dine behov og branche.

En servicevirksomhed med flere underleverandører har andre behov end f.eks. en brødfabrik med sæsonpræget produktion. Ved at bruge den modulære kraft i low-code software kan du få en timeregistreringsapp, der passer til dit arbejde.

enkelt timeregistreringssystem lager

Alt bliver nemmere, når dine medarbejdere nemt kan registrere deres arbejdstimer.

Digitale timesedler giver dig præcise resultater

Med digitale timesedler kan du spore en række ting om dine medarbejders arbejdstid: Total arbejdstid, overtid, tid brugt på hver opgave og tid brugt på hver af virksomhedens kategorier.

Ved at se de aktuelle tal på et dashboard, kan du nemt se hvor meget arbejde der bliver lagt i et projekt og hvor effektive resultaterne er. Ledere kan ændre tidsplanerne baseret på deadlines og virksomhedens kortsigtede og langsigtede mål.

Med elektronisk tidsregistrering bliver alle timers arbejde sporet automatisk, inklusiv almindelig tid, overtid, specielle forhold som fx farebetaling. Det betyder, at du nøjagtigt kan se, hvad det koster at have en medarbejder, så du nemmere kan beslutte om du skal ansætte flere medarbejdere, træne dem eller planlægge ferier.

Og det bedste af det hele: Nye funktioner der understøtter jeres eksisterende løsning kan hurtigt designes og implementeres. Alt sammen inkluderet i jeres månedlige ydelsen.

Timeregistrering for målrettet ledelse

En timeregistreringsapp kan hjælpe dig med at planlægge både på kort og lang sigt. Du kan oprette projekter, sætte mål og deadlines for opgaver, og se hvornår de vil blive færdige med den aktuelle fremgang.

Smarte dashboards giver dig besked om vigtige opgaver, og fortæller andre teammedlemmer når deres opgaver er blokeret. Du kan også få besked direkte på din telefon via en SMS-portal.

timeregistrering

Let at integrere med resten af virksomhedens systemer

En tidsregistreringsapp tilpasset til din virksomhed skal nemt kunne arbejde sammen med andre systemer, såsom løn- og HR-software. Det giver et fuldstændigt billede af udgifter, afdelingspræstationer og individuelle mål.

Ved at færdiggøre en opgave, kan den registreres direkte i systemet. For eksempel, når en tekniker er færdig med en reparation for en kunde, kan de registrere det i tidsregistreringsappen og markere opgaven som færdig. Dette kan sende informationen til regnskabssystemet og generere en faktura til kunden.

Appen kan også samarbejde med software, der bruges af agile udviklingsteams, så de kan effektivt organisere opgaver og fordele dem mellem teammedlemmer.

Administrer timer og opgaver uanset hvor du befinder dig

Fordi Transformios løsninger baseret på low-code udelukkende er browserbaseret, kan arbejdsstyrke og opgavestyring ske undervejs. Så længe din enhed af internetforbunden, har du adgang til hele listen over medarbejdere, grafen over fordelte timer, en fuld opgavehistorik og den aktuelle arbejdsbyrde. Applikationen kan også bygges til at kunne registrere data i offline tilstand og synkronisere når den pågældende enhed igen har internetadgang.

Fleksibel, web-baseret tidsregistrering ​

Det er klart, at i takt med at en virksomhed udvider sig, vokser omfanget af behovet for unikke databaser også. Fordi den low-code software vi hos Transformio benytter os af, er fuldstændig fleksibel, kan din løsning uden problemer vokse sammen med virksomheden.

Og det bedste af det hele: Nye funktioner der understøtter jeres eksisterende løsning kan hurtigt designes og implementeres. Alt sammen inkluderet i jeres månedlige ydelsen.

 

Opdateringer uden behov for træning eller manualer

Og eftersom dine medarbejdere allerede kender platformen, er der ikke behov for nye træningsforløb hvis I eksempelvis skal udvide med med unikke databaser med automatisering, lagerstyring eller et tilpasset ordrestyringssystem.

En anden fordel ved denne løsning er, at den er helt browserbaseret. Det betyder, at eventuelle fejlrettelser eller kodeændringer finder sted i baggrunden. Det vil sige at opdateringer tilgår flydende og regelmæssigt, uden at du skal foretage dig noget. Ingen downloads eller installationer. Og alle bruger derfor altid den nyeste version af platformen.

enkelt timeregistreringssystem snedker

Født til at virke på alle enheder

Derudover kommer softwaren også med en mobilapp til iOS og Android der indeholder fuldstændig den samme funktionalitet som den webbaserede ordrestyring.

Et skræddersyet dashboard kan tilpasses til at vise det, der er vigtigst for dig. På et øjeblik kan du eksempelvis se lagerniveauer, dagligt salg, månedlige fremskrivninger og status for hvert køb.

Med indbygget AI-teknologi og machine learning, kan jeres platform med tiden også komme med kompetente bud på eksempelvis udvikling i lagerbeholdning, forventede antal ordrer eller informationer om hvornår en kundes maskine skal have et serviceeftersyn

Integration med eksisterende systemer

Vi forbinder jeres nye it-løsning med jeres eksisterende systemer, så al relevant data udveksles og jeres arbejdsgange spiller i perfekt harmoni.

Fuldt ud tilpasset jeres behov

Vores målrettede og simple softwareløsninger, kan let og simpelt tilpasses præcist til dine behov. Også efter du er kommet i gang. Og det er altid med i prisen.

Styr på jeres opgaver på farten

Alle vores løsninger fungerer på tværs af alle enheder. Lige fra starten. Du har altid adgang, uanset om du bruger Mac, Windows, iOS eller Android. Desktop, laptop, tablet eller mobil.

Digitale løsninger I kan forstå

Vi bygger digitale løsninger for dig, der er til at forstå (og bruge), så du kan drive din forretning med større overskud, indsigt og effektivtet.

Ingen smarte ord. Ingen tekniksnak. Kun åbenhjertig dialog om dit behov.

Hvad du kan forvente

VI TALER ET SPROG, SOM ALLE KAN FORSTÅ

Et it-system I kan finde ud af at bruge

Undgå at overbelaste dine medarbejdere med unødvendigt komplicerede it-systemer

Udnyt i stedet styrken i simple målrettede produkter, der kun præsenterer din medarbejder for dét, de har brug for i deres daglige arbejde

En løsning der vokser i takt med jer

Når din virksomhed vokser, skal din nye digitale løsning selvfølgelig følge med. 

Gennem brugen af low-code platforme er det hurtigt og billigt at optimere, tilpasse og udvide løsningen, så den altid løser opgaven – selv når opgaven udvikler sig. 

Hurtig hjælp når du har brug for det

Når vi indgår i et samarbejde, bliver din succes, vores succes. Derfor har du altid en fast kontaktperson, som står klar til at hjælpe dig med at løse et hvert problem, der kunne opstå.

Det synes vi er det mest rimelige.

Driv forretning på den smarte måde

Erstat jeres tunge arbejdsgange med et it-system der bliver skabt til at løse jeres problemer

container problem

SAMMEN FINDER VI PROBLEMET

Vi sætter os ned og tager en snak om, hvilke udfordringer og problemstillinger I oplever sætter en stopper for jeres produktivitet og arbejdsglæde

SAMMEN LÆGGER VI PLANEN

SAMMEN LÆGGER VI PLANEN

Med jeres input lægger vi en plan for, hvordan vi bedst når i mål med opgaverne. Når det er på plads, begynder vores konsulent at udvikle jeres løsning sammen med vores erfarne udviklere.

kvinde moderne kontor

DU FÅR LØSNINGEN SERVERET

Vi træner jer i jeres nye it-løsning, så den bliver en del af hverdagen i jeres virksomhed. Og står selvfølgelig hele tiden til rådighed bagefter.

Vil I også slippe for de tidsrøvende arbejdsgange?

TRÆT AF AT SPILDE TID (OG PENGE)?

I vores nye guide, viser vi dig, hvordan “digitalisering” ser ud i virkeligheden, og hvordan simpelt software giver jer mindre kedeligt arbejde og dermed tid til mere spændende arbejde

Klik på bogen til venstre for at læse

Og nej, vi skal ikke bruge din emailadresse, dit telefonnummer eller noget som helst andet for at du kan få lov at læse. Selv tak.