Træd ind i fremtiden, hvor du altid har din virksomheds lagertal lige ved hånden. Rackbeats lagerstyringssystem er en brugervenlig online platform, du og dine medarbejdere let kan tilgå med et enkelt link (eller via en app).
I er ikke Amazon. Derfor har I ikke brug for et kæmpe system med tusindvis af funktioner. Nå mere med et lagerstyringssystem, der er bygget til SMV’erne.
Rackbeat giver dig et simpelt lagerstyringssystem, der er brugervenligt og intuitivt at arbejde med. Platformen er skabt til at kunne bruges af alle typer virksomheder – uanset jeres niveau af faglig ekspertise.
Transformio er certificeret partner med Rackbeat, et avanceret lagerstyringssystem, der transformerer måden, hvorpå SMV’er håndterer deres lager. Med Rackbeat bliver komplekse lagerstyringsopgaver forenklet og strømlinet, så alle virksomheder, uanset størrelse, kan holde trit med den digitale fremtidsudvikling.
Rackbeat er designet med fokus på at optimere og forenkle alle arbejdsgange omkring forsyningskæden – alt sammen i ét brugervenligt lagerstyringsprogram. Systemet giver dig fuld synlighed og kontrol over dine varebeholdninger, og fungerer som et centralt samlingssted for al din forretnings- og vareinformation. Dette gør det til en ideel løsning for SMV’er, der søger at effektivisere deres lagerstyring og booste både kunde- og medarbejdertilfredsheden.
Rackbeat er ikke bare et lagerstyringssystem; det er en komplet løsning, der håndterer alt fra bestilling og produktion til fakturering. Det giver en fleksibilitet og kontrol, der er uovertruffen af andre lagerstyringsprogrammer på markedet. Her er nogle af de unikke fordele, du får med Rackbeat:
Rackbeat simplificerer kompleksitet og gør lagerstyring så nem og enkel, at alle SMV’er kan blive en del af fremtiden.
En virksomhed der servicerer landbruget havde udfordringer med, at koordinere deres servicebesøg og udsende servicerapporter til deres kunder.
Sammen med virksomheden, etablerede vi en platform der gav et hurtigt overbliv over de enkelte teknikeres opgaver, således at det blev langt lettere at disponere. Derudover flyttede vi de enkelte servicerapporter fra Excel over i en database, således at teknikeren under besøget udfyldte rapporten løbende på en tablet. Efter endt besøg, bliver rapporten med det samme sendt til kunden og bogholderiet får automatisk besked om, at fakturering kan begynde.
En producent af altaner havde udfordringer med, at modtage og behandle altanforespørgsler på en strømlinet måde. Især brugte producenten meget energi på, at få de korrekte oplysninger fra kunden, og flytte disse oplysninger over i et regneark for at kalkulere produktionsprisen.
I samarbejde med virksomheden, fik vi formuleret en standardformular online, som kunden nu udfylder og indsender. Så snart formuleren er indsendt, kalkulerer platformen produktionsomkostningen af den pågældende altan, hvorfor producenten nu meget hurtigere kan sende et tilbud tilbage til kunden.
Et containerrederi havde udfordringer med, at deres medarbejdere, brugte meget lang tid på, at hente informationer fra forskellige systemer, sætte det sammen i emails og sende information til havne og containerterminal.
I samarbejde med virksomheden, definerede vi en standard for informationsflowet, og opbyggede en platform der samlede information fra forskellige datakilder og strukturede dette. Virkeligheden i dag er, at medarbejderne nu kan sende den samme information som tidligere, blot ved ét klik med musen.
Vi forbinder jeres nye it-løsning med jeres eksisterende systemer, så al relevant data udveksles og jeres arbejdsgange spiller i perfekt harmoni.
Vores målrettede og simple softwareløsninger, kan let og simpelt tilpasses præcist til dine behov. Også efter du er kommet i gang. Og det er altid med i prisen.
Alle vores løsninger fungerer på tværs af alle enheder. Lige fra starten. Du har altid adgang, uanset om du bruger Mac, Windows, iOS eller Android. Desktop, laptop, tablet eller mobil.
Vi bygger digitale løsninger for dig, der er til at forstå (og bruge), så du kan drive din forretning med større overskud, indsigt og effektivtet.
Ingen smarte ord. Ingen tekniksnak. Kun åbenhjertig dialog om dit behov.
Vi sætter os ned og tager en snak om, hvilke udfordringer og problemstillinger I oplever sætter en stopper for jeres produktivitet og arbejdsglæde
Med jeres input lægger vi en plan for, hvordan vi bedst når i mål med opgaverne. Når det er på plads, begynder vores konsulent at udvikle jeres løsning sammen med vores erfarne udviklere.
Vi træner jer i jeres nye it-løsning, så den bliver en del af hverdagen i jeres virksomhed. Og står selvfølgelig hele tiden til rådighed bagefter.
I vores nye guide, viser vi dig, hvordan “digitalisering” ser ud i virkeligheden, og hvordan simpelt software giver jer mindre kedeligt arbejde og dermed tid til mere spændende arbejde
Og nej, vi skal ikke bruge din emailadresse, dit telefonnummer eller noget som helst andet for at du kan få lov at læse. Selv tak.