Træd ind i fremtiden, hvor du altid har din virksomheds lagertal lige ved hånden. Vi bygger dit lagerstyrings-system som en brugervenlig online platform, du og dine medarbejdere let kan tilgå med et enkelt link (eller via en app).
I er ikke Amazon. Derfor har I ikke brug for et kompleks system med tusindvis af funktioner. Nå mere med et lagerstyringssystem, der er bygget til kun at have de funktioner, I har brug for
I skal aldrig mere bekymre jer om sikkerheds-opdateringer, back-ups, downloads eller installationer. Vi udvikler dit lagerstyringssystem, så alt det tekniske bøvl ordner sig selv, uden du behøver at gøre noget.
Når man søger efter et lagerstyringsprogram til virksomheden, er det let at få indtrykket af, at dem der laver lagerstyringsprogrammer og lagerstyringssystemer ser ud til at tro, at alle virksomheder er Amazon.
Der tilbyder alenlange lister over funktioner, der resulterer i side efter side med specifikationer, som den mindre virksomhed, der blot leder efter et simpelt lagerstyringssystem, sandsynligvis aldrig for brug for.
Men i årevis er små og mellemstore virksomheder blevet tvunget til at købe ind i denne urskov af tilvalgspakker og udvidelser, hvis de ønskede et vist niveau af systematik og automatisering af deres forretning. Men på trods af det, er der ofte ikke mulighed for, at få tilpasset lagerstyringssystemet, så det opfylder de behov der er hos de unikke, nichevirksomheder.
For nyligt er der dog sket en lille revolution i måden lagerstyringssystemer kan bygges på. Der er nu et alternativ til de store softwarepakker. Et alternativ, der er både skalerbart og omkostningseffektivt for mindre virksomheder.
Et tilpasset lagerstyringssystem til små og mellemstore virksomheder er normalt langt mere effektivt og lettere at implementere end de store kommercielle systemer.
De kan let bygges præcis til din virksomheds behov, (tænk eksempelvis bare på en følgeseddel, der indeholder præcis de oplysninger i kræver). I får og betaler kun for det, I har brug for. Hvilket igen betyder, at træning og daglig brug er langt hurtigere. Ovenikøbet skalerer systemerne langt nemmere med dine behov, da det er utroligt simpelt at tilføje nye funktioner.
Hemmeligheden bag denne revolution er en teknologi kaldet low-code. Med low-code softwareteknologo er det muligt at bygge et fuldt tilpasset lagerstyringssystem op fra bunden – og på rekordtid.
Derfor er omkostningerne ved at udvikle denne nye generation af software også ganske rimelige, løbende vedligeholdelse er lettere, og indlæringskurven for et tilpasset lagerstyringssystem er langt lavere end de komplekse softwarepakker, der er målrettet giganter.
Fordi disse tilpassede lagerstyringsløsninger er webapplikationer, fungerer de på Windows, på iOS, endda på Android og Mac.
Derfor er dit eneste ansvar som bruger og kunde, at holde dine enheder opdateret. Resten klarer vi.
For de fleste små kommercielle opsætninger kører hele systemet ud af en enkelt database. Det betyder, at du ikke længere behøver at bekymre dig om sikkerhedsopdateringer eller back-ups. Det sørger vi nemlig for.
Kompleksiteten ved at synkronisere på tværs af flere databaser kan være besværligt. Men med Cloud-teknologi, central hosting og ved brug af API’er kan alle få adgang til en lagerdatabasen og foretage opdateringer på farten.
Og det bedste af det hele: Nye funktioner der understøtter jeres eksisterende løsning kan hurtigt designes og implementeres. Alt sammen inkluderet i jeres månedlige ydelse.
For virksomheder, der vokser, giver low-code-løsninger mulighed for hurtig udvidelse, uden at du skal på udkig på markedet efter relevant software, eller forhandle om priser hver gang, du skal have udvidet din løsning. Med en specialudviklet lagerstyringssystem fra Transformio, kender du altid dine månedlige omkostninger på forhånd, og ekstra brugere kan tilføjes for blot 345 kr. om måneden.
Skal en ny medarbejder tilføjes til systemet, giver du os bare besked om hvilke tilladelser den pågældende skal have, så ordner vi det. Hver enkel bruger modtager et link, som de kan bruge til at få adgang til lagerstyringssystemet. Efter en kort oplæring, er den pågældende medarbejder klar til at udføre lagerstyringsfunktioner på ingen tid.
En virksomhed der servicerer landbruget havde udfordringer med, at koordinere deres servicebesøg og udsende servicerapporter til deres kunder.
Sammen med virksomheden, etablerede vi en platform der gav et hurtigt overbliv over de enkelte teknikeres opgaver, således at det blev langt lettere at disponere. Derudover flyttede vi de enkelte servicerapporter fra Excel over i en database, således at teknikeren under besøget udfyldte rapporten løbende på en tablet. Efter endt besøg, bliver rapporten med det samme sendt til kunden og bogholderiet får automatisk besked om, at fakturering kan begynde.
En producent af altaner havde udfordringer med, at modtage og behandle altanforespørgsler på en strømlinet måde. Især brugte producenten meget energi på, at få de korrekte oplysninger fra kunden, og flytte disse oplysninger over i et regneark for at kalkulere produktionsprisen.
I samarbejde med virksomheden, fik vi formuleret en standardformular online, som kunden nu udfylder og indsender. Så snart formuleren er indsendt, kalkulerer platformen produktionsomkostningen af den pågældende altan, hvorfor producenten nu meget hurtigere kan sende et tilbud tilbage til kunden.
Et containerrederi havde udfordringer med, at deres medarbejdere, brugte meget lang tid på, at hente informationer fra forskellige systemer, sætte det sammen i emails og sende information til havne og containerterminal.
I samarbejde med virksomheden, definerede vi en standard for informationsflowet, og opbyggede en platform der samlede information fra forskellige datakilder og strukturede dette. Virkeligheden i dag er, at medarbejderne nu kan sende den samme information som tidligere, blot ved ét klik med musen.
Det er klart, at i takt med at en virksomhed udvider sig, vokser omfanget af behovet for unikke lagerstyringsløsninger også. Fordi den low-code software vi hos Transformio benytter os af, er fuldstændig fleksibel, kan din løsning uden problemer vokse sammen med virksomheden.
Og det bedste af det hele: Nye funktioner der understøtter jeres eksisterende løsning kan hurtigt designes og implementeres. Alt sammen inkluderet i jeres månedlige ydelsen.
Og eftersom dine medarbejdere allerede kender platformen, er der ikke behov for nye træningsforløb hvis I eksempelvis skal udvide med unikke databaser med automatisering, tidsregistrering eller et tilpasset ordrestyringssystem.
En anden fordel ved denne løsning er, at den er helt browserbaseret. Det betyder, at eventuelle fejlrettelser eller kodeændringer finder sted i baggrunden. Det vil sige at opdateringer tilgår flydende og regelmæssigt, uden at du skal foretage dig noget. Ingen downloads eller installationer. Og alle bruger derfor altid den nyeste version af platformen.
Derudover kommer softwaren også med en mobilapp til iOS og Android der indeholder fuldstændig den samme funktionalitet som den webbaserede ordrestyring.
Et skræddersyet dashboard kan tilpasses til at vise det, der er vigtigst for dig. På et øjeblik kan du eksempelvis se lagerniveauer, dagligt salg, månedlige fremskrivninger og status for hvert køb.
Med indbygget AI-teknologi og machine learning, kan jeres platform med tiden også komme med kompetente bud på eksempelvis udvikling i lagerbeholdning, forventede antal ordrer eller informationer om hvornår en kundes maskine skal have et serviceeftersyn
Forbind din applikation med virksomhedens eksisterende systemer uden problemer, og få alle dine arbejdsgange til at spille i perfekt harmoni
Vores målrettede og simple softwareløsninger, kan let og simpelt tilpasses præcist til dine behov. Også efter du er kommet i gang. Og det er altid med i prisen.
Alle vores løsninger fungerer på tværs af alle enheder. Lige fra starten. Du har altid adgang, uanset om du bruger Mac, Windows, iOS eller Android. Desktop, laptop, tablet eller mobil.
Vi bygger digitale løsninger for dig, der er til at forstå (og bruge), så du kan drive din forretning med større overskud, indsigt og effektivtet.
Ingen smarte ord. Ingen tekniksnak. Kun åbenhjertig dialog om dit behov.
Vi sætter os ned og tager en snak om, hvilke udfordringer og problemstillinger I oplever sætter en stopper for jeres produktivitet og arbejdsglæde
Med jeres input lægger vi en plan for, hvordan vi bedst når i mål med opgaverne. Når det er på plads, begynder vores konsulent at udvikle jeres løsning sammen med vores erfarne udviklere.
Vi træner jer i jeres nye it-løsning, så den bliver en del af hverdagen i jeres virksomhed. Og står selvfølgelig hele tiden til rådighed bagefter.
Richard Mortensens Vej 4E
DK-2300 København S
I vores nye guide, viser vi dig, hvordan “digitalisering” ser ud i virkeligheden, og hvordan simpelt software giver jer mindre kedeligt arbejde og dermed tid til mere spændende arbejde
Og nej, vi skal ikke bruge din emailadresse, dit telefonnummer eller noget som helst andet for at du kan få lov at læse. Selv tak.