Jeres eget ordrestyringssystem - der er bygget til jeres behov

Hvorfor bruge tid og energi på at tilpasse sig en standardløsning, når jeres virksomhed har brug for et lagerstyringssystem der tilpasser sig jer?

Det perfekte lagerstyringssystem til mindre virksomheder

Hvorfor? Fordi det er simpelt, intuitivt og bygget ud fra dine behov

Styr dit lager fra mobilen

Træd ind i fremtiden, hvor du altid har din virksomheds lagertal lige ved hånden. Vi bygger dit lagerstyrings-system som en brugervenlig online platform, du og dine medarbejdere let kan tilgå med et enkelt link (eller via en app).

Drop de unødvendige funktioner

I er ikke Amazon. Derfor har I ikke brug for et kompleks system med tusindvis af funktioner. Nå mere med et lagerstyringssystem, der er bygget til kun at have de funktioner, I har brug for.

Undgå bøvl med teknikken

I skal aldrig mere bekymre jer om sikkerheds-opdateringer, back-ups, downloads eller installationer. Vi udvikler dit lagerstyringssystem, så alt det tekniske bøvl ordner sig selv, uden du behøver at gøre noget.

Når man søger efter et lagerstyringsprogram til virksomheden, er det let at få indtrykket af, at dem der laver lagerstyringsprogrammer og lagerstyringssystemer ser ud til at tro, at alle virksomheder er Amazon.

Der tilbyder alenlange lister over funktioner, der resulterer i side efter side med specifikationer, som den mindre virksomhed, der blot leder efter et simpelt lagerstyringssystem, sandsynligvis aldrig for brug for.

Men i årevis er små og mellemstore virksomheder blevet tvunget til at købe ind i denne urskov af tilvalgspakker og udvidelser, hvis de ønskede et vist niveau af systematik og automatisering af deres forretning. Men på trods af det, er der ofte ikke mulighed for, at få tilpasset lagerstyringssystemet, så det opfylder de behov der er hos de unikke, nichevirksomheder.

For nyligt er der dog sket en lille revolution i måden lagerstyringssystemer kan bygges på. Der er nu et alternativ til de store softwarepakker. Et alternativ, der er både skalerbart og omkostningseffektivt for mindre virksomheder.

lagerstyring container

Tilpasset lagerstyring er nøglen til en effektiv virksomhed

Et tilpasset lagerstyringssystem til små og mellemstore virksomheder er normalt langt mere effektivt og lettere at implementere end de store kommercielle systemer.

De kan let bygges præcis til din virksomheds behov, (tænk eksempelvis bare på en følgeseddel, der indeholder præcis de oplysninger i kræver). I får og betaler kun for det, I har brug for. Hvilket igen betyder, at træning og daglig brug er langt hurtigere. Ovenikøbet skalerer systemerne langt nemmere med dine behov, da det er utroligt simpelt at tilføje nye funktioner.

Hemmeligheden bag denne revolution er en teknologi kaldet low-code. Med low-code softwareteknologo er det muligt at bygge et fuldt tilpasset lagerstyringssystem op fra bunden – og på rekordtid.

Derfor er omkostningerne ved at udvikle denne nye generation af software også ganske rimelige, løbende vedligeholdelse er lettere, og indlæringskurven for et tilpasset lagerstyringssystem er langt lavere end de komplekse softwarepakker, der er målrettet giganter.

“Vores nye bookingplatform har gjort vores hverdag så meget nemmere og kunderne er vilde med de præcise opdateringer de modtager på sms”

Czeslaw Jankiewicz (Ejer), CR Logistic

“Har på professionel vis løftet min virksomheds proces for kundeforespørgsler fra at være manuel og tidskrævende til en digitaliseret proces med større struktur på data.”

Claus Menne (Direktør), Altansmeden

“Transformio-applikationen samlede trådene for os, og jeg kan med 100% sikkerhed sige, at vores hverdag er blevet nemmere og mere effektiv takket være Transformios input og platform.”

Lars Varming (String Manager), Sealand Europe

En webbrowser, en database, en uendelighed af muligheder

Fordi disse tilpassede løsninger er webapplikationer, fungerer de på Windows, på iOS, endda på Android og Mac.


Derfor er dit eneste ansvar som bruger og kunde, at holde dine enheder opdateret. Resten klarer vi.


For de fleste små kommercielle opsætninger kører hele systemet ud af en enkelt database. Det betyder, at du ikke længere behøver at bekymre dig om sikkerhedsopdateringer eller back-ups. Det sørger vi nemlig for.


Kompleksiteten ved at synkronisere på tværs af flere databaser kan være besværligt. Men med Cloud-teknologi, central hosting og ved brug af API’er kan alle få adgang til en lagerdatabasen og foretage opdateringer på farten.

Og det bedste af det hele: Nye funktioner der understøtter jeres eksisterende løsning kan hurtigt designes og implementeres.
Alt sammen inkluderet i jeres månedlige ydelsen.

Giv adgang til nye brugere - hurtigt, simpelt og når som helst

For virksomheder, der vokser, giver low-code-løsninger mulighed for hurtig udvidelse, uden at du skal på udkig på markedet efter relevant software, eller forhandle om priser hver gang, du skal have udvidet din løsning. Med en specialudviklet lagerstyringssystem fra Transformio, kender du altid dine månedlige omkostninger på forhånd, og ekstra brugere kan tilføjes for blot 395 kr. om måneden.  

Skal en ny medarbejder tilføjes til systemet, giver du os bare besked om hvilke tilladelser den pågældende skal have, så ordner vi det. Hver enkel bruger modtager et link, som de kan bruge til at få adgang til lagerstyringssystemet. Efter en kort oplæring, er den pågældende medarbejder klar til at udføre lagerstyringsfunktioner på ingen tid.

Styr det hele fra en simpel app

Det er klart, at i takt med at din virksomhed udvider sig, vokser omfanget af behovet for unikke databaser også. Fordi den low-code software, vi benytter her os af her hos Transformio, er fuldstændig fleksibel, kan din løsning uden problemer vokse sammen med virksomheden. 

Og det bedste af det hele: Nye funktioner der understøtter jeres eksisterende løsning kan hurtigt designes og implementeres. Alt sammen inkluderet i jeres månedlige ydelsen.

Og eftersom dine medarbejdere allerede kender platformen, er der ikke behov for nye træningsforløb hvis I eksempelvis skal udvide med unikke databaser med automatisering, tidsregistrering eller et tilpasset ordrestyringssystem.

En anden fordel ved denne løsning er, at den er helt browserbaseret. Det betyder, at eventuelle fejlrettelser eller kodeændringer finder sted i baggrunden. Det vil sige at opdateringer tilgår flydende og regelmæssigt, uden at du skal foretage dig noget. Ingen downloads eller installationer. Og alle bruger derfor altid den nyeste version af platformen.

Derudover kommer softwaren også med en mobilapp til iOS og Android der indeholder fuldstændig den samme funktionalitet som den webbaserede ordrestyring.

Et skræddersyet dashboard kan tilpasses til at vise det, der er vigtigst for dig. På et øjeblik kan du eksempelvis se lagerniveauer, dagligt salg, månedlige fremskrivninger og status for hvert køb.

Med indbygget AI-teknologi og machine learning, kan jeres platform med tiden også komme med kompetente bud på eksempelvis udvikling i lagerbeholdning, forventede antal ordrer eller informationer om hvornår en kundes maskine skal have et serviceeftersyn.

INTEGRERES LET MED EKSISTERENDE SYSTEMER

Forbind din applikation med virksomhedens eksisterende systemer uden problemer, og få alle dine arbejdsgange til at spille i perfekt harmoni

FULDT TILPASSET TIL DINE BEHOV

Vores målrettede og simple softwareløsninger, kan let og simpelt tilpasses præcist til dine behov. Også efter du er kommet i gang. Og det er altid med i prisen.

ADMINISTRER DINE OPGAVER PÅ FARTEN

Alle vores løsninger fungerer på tværs af alle enheder. Lige fra starten. Du har altid adgang, uanset om du bruger Mac, Windows, iOS eller Android. Desktop, laptop, tablet eller mobil.

DU HAR FLASKEHALSEN. VI BYGGER LØSNINGEN.
SKAL VI SNAKKE?

HVAD DU KAN FORVENTE

VI TALER ET SPROG, SOM ALLE KAN FORSTÅ

APPS, DINE MEDARBEJDERE KAN FINDE AF AT BRUGE

Undgå at overbelaste dine medarbejdere med unødvendigt komplicerede  apps.

Udnyt i stedet styrken i simple målrettede produkter, der gør lige akkurat det, de skal.

SOFTWARE DER ALTID FØLGER DIN UDVIKLING

Når din virksomhed vokser, skal din nye digitale løsning selvfølgelig følge med. 

Gennem brugen af low-code platforme er det hurtigt og billigt at optimere, tilpasse og udvide løsningen, så den altid løser opgaven – selv når opgaven udvikler sig. 

HJÆLP, DER ER DER, NÅR DU HAR BRUG FOR DET

Når vi indgår i et samarbejde, bliver din succes, vores succes. Derfor har du altid en fast kontaktperson, som står klar til at hjælpe dig med at løse et hvert problem, der kunne opstå.

Det synes vi er det mest rimelige.

Transformio ApS

Richard Mortensens Vej 4E
DK-2300 København S

Åbningstider

Send en besked

TRÆT AF AT SPILDE TID (OG PENGE)?

I vores nye guide, viser vi dig, hvordan “digitalisering” ser ud i virkeligheden, og hvordan simpelt software giver jer mindre kedeligt arbejde og dermed tid til mere spændende arbejde

Klik på bogen til venstre for at læse

Og nej, vi skal ikke bruge din emailadresse, dit telefonnummer eller noget som helst andet for at du kan få lov at læse. Selv tak.