Værktøjet, der røver dig og dine kollegaer for tid hver dag

Du kender det godt, Excel-arket. Værktøjet der på overfladen virker oplagt til at holde styr på jeres virksomheds vigtigste tal, som fx. regnskab, budget og ordrer. Men bag den skinnende overflade gemmer sig en nådesløs tidsrøver.
excel tid

Læsetid: 3 minutter

Hos de fleste virksomheder (især mindre virksomheder) er Excel-arket – og det manuelle tasteri som følger med – en nødvendig del af dét at drive forretning.

Og så kan det godt være, at Excel-arket for de utrænede (læs: de fleste af os) er langsomt, besværligt og frustrerende at bruge.

(Det er jo de færreste af os, der er Excel-eksperter).

Men det fungerer – og det er det vigtigste.

Oveni sparer I så også de penge, det ville koste jer at erstatte det manuelle regneark med en “smart” digital løsning, som ingen alligevel forstår at bruge.

Ergo: 

Excel-arket er den smarteste og billigste løsning for jeres virksomhed.

Men er det nu også sandt?

Lad mig vise dig et lille regnestykke.

(Bare rolig, jeg holder det kort og simpelt).

Lad os sige at en af jeres manuelle opgaver tager 6 minutter at udføre, og at den bliver udført 10 gange om dagen per medarbejder.

Det er 60 minutters manuelt arbejde om dagen per medarbejder.

Så langt så godt.

Lad os så antage, at vi erstatter den manuelle opgave med en digital løsning, som reducerer tiden, det tager at udføre opgaven med 75% ned til 15 minutter per medarbejder.

Det giver jer 45 ekstra minutter om dagen pr medarbejder. Hvilket er 4 ekstra timer om ugen.

4 ekstra timer om ugen pr medarbejder, der kan bruges på opgaver, der faktisk skaber værdi for jeres virksomhed 

… fremfor administrativt arbejde, der kun koster jer tid og penge.

Store virksomheder med dybe pengepunge har måske råd til at køre sådan en usmurt og ineffektiv maskine.

Men den luksus har mindre virksomheder ikke.

Der er hver en krone og time afgørende for, om forretningen vokser – eller kører fallit.

Mit spørgsmål til dig:

Ved du hvad jeres nuværende arbejdsgange koster jer? 

Hvis du gerne vil finde ud af det — og få et indtryk af, hvordan en simpel og skræddersyet softwareløsning kan spare jeres virksomhed for tid og penge – så lad os tage en uforpligtende samtale.

Er du klar til at skifte?

Du kan tænke, at det sikkert tager en frygtelig masse tid at flytte jeres regneark til en mikro-app, det være sig fra strømlining af jeres dataarbejdsprocesser og tilføjelse af flere sikkerhedslag.

Den eneste virkelige ulempe er dog den tid og kræfter, der bruges på at oprette appen. Og afhængigt af dit teams tekniske evner og ressourcer kan det faktisk gøre markant hurtigere end du tror.

Hvis jeres virksomhed kun lejlighedsvist benytter jer af regneark og ikke har brug for en fuld database eller måske slet ikke har følsomme data, ja, så er det måske bedre for jer blot at holde jer til regneark.

Hvis ikke, kan en digital løsning fra Transformio måske være noget for jer.

Del dette blogindlæg:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Transformio ApS

Richard Mortensens Vej 4E
DK-2300 København S

Åbningstider

Send en besked

TRÆT AF AT SPILDE TID (OG PENGE)?

I vores nye guide, viser vi dig, hvordan “digitalisering” ser ud i virkeligheden, og hvordan simpelt software kan spare dig og din virksomhed for tid (og penge).

Klik på bogen til venstre for at downloade.

Og nej, vi skal ikke bruge din emailadresse, dit telefonnummer eller noget som helst andet for at du kan få lov at læse. Selv tak.