Vi udvikler din tidsbesparende software i tæt samarbejde med dig og dine medarbejdere

Fra flaskehals til øget produktivitet på 7 trin

Vi er med dig hele vejen fra idé til udvikling til implementering.

1

Start

Vi starter med at tage en snak om, hvor din virksomhed befinder sig, hvilke udfordringer I har, og hvilke arbejdsgange, I har mest gavn af at få digitaliseret. Hvis I allerede har en god idé om, hvad det er I ønsker at få optimeret, fokuserer vi på det.

2

Overblik

For at skabe et overblik over jeres nuværende arbejdsgange, så vi ved, hvad jeres udgangspunkt er, sætter vi os sammen med nogle af jeres nøglemedarbejdere – gerne online – og laver en grov kortlægning, så vi for et overordnet overblik.

3

Analyse

I har helt sikkert en masse lavthængende frugter og områder, der har størst potentiale for automatisering og digitalisering. Dem starter vi med at finde frem til ved at analysere de kortlagte arbejdsgange.

4

Løsning

Efter vi er blevet enige om, hvad jeres mål er, og hvor det er smartest at starte, former
vi en løsning, der i overordnede træk skaber en fortælling om, hvor vi skal hen.

5

Udvikling

Når I har givet grønt lys til vores løsningsforslag, sætter vi vores udviklere i gang med at bygge løsningen.

 

I denne del af processen, går vi også mere i detaljerne med de kortlagte arbejdsgange, så vi kan identificere alle muligheder for automatisering og digitalisering.

 

Som en del af udviklingen, deler vi løsningen op i mindre bidder, så jeres nøglemedarbejdere har mulighed for at give input, som vi så kan tilpasse løsningen efter. Dette kan både foregå i små onlinesessioner eller på jeres adresse.

6

Implementering og træning

Når vi står klar med det første udkast til jeres platform, begynder vi at oplære jeres
nøglemedarbejdere i at bruge den. Den første version, der bliver lanceret, er ofte en
simpel udgave med begrænset funktionalitet.

 
Denne version skal I se som en begyndelse frem for en afslutning, da det først er, når I er begyndt at bruge platformen, at vi ved, hvad der fungerer og hvad der ikke fungerer. Herfra samler vi løbende
feedback og ruller opdateringer og forbedringer ud med få dages mellemrum..

7

Løbende support og forbedringer

Platformen er bygget til at kunne tilpasses og forbedres i takt med at din virksomhed udvikler sig, og derfor er platformen som udgangspunkt altid under udvikling. Alle omkostninger til forbedringer og tilpasninger er selvfølgelig inkluderet i jeres abonnement, så længer, at vi holder os inden for rammerne af platformens oprindelige formål.

 

Al support, medarbejdertilgang og backup af data er også inkluderet. Det
eneste I skal fokusere på er at bruge jeres nye platform og give os feedback, så vi hele
tiden kan holde den opdateret for jer.

DU HAR FLASKEHALSEN. VI BYGGER LØSNINGEN.
SKAL VI SNAKKE?

INTEGRERES LET MED EKSISTERENDE SYSTEMER

Forbind din applikation med virksomhedens eksisterende systemer uden problemer, og få alle dine arbejdsgange til at spille i perfekt harmoni

FULDT TILPASSET TIL DINE BEHOV

Vores målrettede og simple softwareløsninger, kan let og simpelt tilpasses præcist til dine behov. Også efter du er kommet i gang. Og det er altid med i prisen.

ADMINISTRER DINE OPGAVER PÅ FARTEN

Alle vores løsninger fungerer på tværs af alle enheder. Lige fra starten. Du har altid adgang, uanset om du bruger Mac, Windows, iOS eller Android. Desktop, laptop, tablet eller mobil.

HVAD DU KAN FORVENTE​

VI TALER ET SPROG, SOM ALLE KAN FORSTÅ

APPS​, DINE MEDARBEJDERE KAN FINDE AF AT BRUGE

Undgå at overbelaste dine medarbejdere med unødvendigt komplicerede  apps.
Udnyt i stedet styrken i simple målrettede produkter, der gør lige akkurat det, de skal.

SOFTWARE DER ALTID FØLGER DIN UDVIKLING

Når din virksomhed vokser, skal din nye digitale løsning selvfølgelig følge med. 
Gennem brugen af low-code platforme er det hurtigt og billigt at optimere, tilpasse og udvide løsningen, så den altid løser opgaven – selv når opgaven udvikler sig. 

HJÆLP, DER ER DER, NÅR DU HAR BRUG FOR DET

Når vi indgår i et samarbejde, bliver din succes, vores succes. Derfor har du altid en fast kontaktperson, som står klar til at hjælpe dig med at løse et hvert problem, der kunne opstå.
Det synes vi er det mest rimelige.
TRÆT AF AT SPILDE TID (OG PENGE)?

I vores nye guide, viser vi dig, hvordan “digitalisering” ser ud i virkeligheden, og hvordan simpelt skræddersyet software kan spare dig og din virksomhed for tid (og penge).


Få dit eksemplar nu og læs den over kaffen.
Ved at klikke ‘FÅ DIT EKSEMPLAR NU’ giver du samtidigt samtykke til, at Transformio må sende dig markedsføring via elektronisk post.