Et transportsystem der sætter fart på bookingerne

CR Logistic slap for tunge og langsomme regneark ved at opgradere til et skræddersyet transportsystem

case udfordring

Udfordringen

Information spredt ud over flere regneark og apps

CR Logistic er en succesfuld vognmandsforretning i Århus, der primært udfører transporter af møbler samt flytteopgaver. Virksomheden registrerede deres bookinger, afregninger og ordrer i flere forskellige regneark samt en Google-kalender. Efterhånden som virksomheden fik flere og flere ordrer, blev regnearkene længere og længere, og det blev efterhånden særdeles vanskeligt at finde de enkelte bookings og tilhørende data. Al information blev kopieret fra ordreafgivelsen, over i flere regneark, tilbage til virksomhedens ordrekalender og endelig over i en bookingbekræftelsesskabelon. Herefter blev data igen kopieret flere gange, når der skulle aftales afhentnings- og leveringstidspunkter med kunderne. Det var efterhånden ret store mængder data, der blev kopieret rundt, med tilsvarende risiko for fejl.

Vores nye bookingplatform har gjort vores hverdag så meget nemmere.
Vi sparer meget tid på den enkelte booking, og kunderne er vilde med de præcise opdateringer de modtager på sms.

case løsning

Løsningen

Bookingplatform og automatisering

For at løsne op for ovenstående udfordringer kortlagde vi i første omgang virksomhedens arbejdsgange, fra tilbudsafgivelse, booking og disponering af ture til levering og afslutning af en ordre.

Baseret på procestrinene, byggede vi en skræddersyet ordrestyrings-platform baseret på Zoho Creator. 

Herefter arbejdede virksomheden med en basisløsning i nogle uger, hvor vi justerede platformen til, herefter gik vi igang med at rulle automatiserings-løsninger ud, så virksomheden langt hurtigere kunne ekspedere den enkelte booking.

Ordreplatformen tager højde for og inkluderer blandt andet følgende elementer:

Nøglefunktioner:

case resultat

Resultatet:

Glade kunder og medarbejdere

CR Logistics nye bookingplatform har strømlinet bookingprocessen væsentligt, personalet har nu markant bedre overblik ordre de enkelte ordrer og kan bedre optimere de enkelte vognes ture.

Kunderne modtager meget hurtigere en bookingbekræftelse med betalingslink.

SMS integrationen sørger også for, at kunderne bliver informeret om, hvornår de kan forvente afhentning og levering.

Endelig har integrationen til virksomhedens regnskabssystem, Dinero, gjort at fakturering nu foregår helt automatisk; når godset er leveret, udstedes fakturaen.

Derudover har den enkelte medarbejder nu altid den relevante information med i lommen og bilen, da løsningen baseret på Zoho Creator er født med mobilapps til både Android og iPhones.

CR Logistics skræddersyede transportsystem er en størrelse M med 3 integrationer:

Prisberegner

Nysgerrig på hvad en tilpasset it-løsning skal koste? Prøv vores prisberegner herunder og få en indikation af de månedlige omkostninger.

Selvom vores løsninger er skræddersyede, er vores priser baseret på t-shirt størrelser.

Det kan selvfølgelig være svært umiddelbart at vurdere hvad der dækker jeres behov. Men tag udgangspunkt i, at langt de fleste løsninger falder indenfor kategorierne XS til L. 

Du kan også se eksempler på it-systemer vi har leveret, og hvilken størrelse de passer til, ved at klikke lige her.

l skal blot spare minutters arbejde om dagen, så har jeres nye it-løsning tjent sig selv hjem.
DKK
DKK

Driv forretning på den smarte måde

Erstat jeres tunge arbejdsgange med et it-system der bliver skabt til at løse jeres problemer

container problem

SAMMEN FINDER VI PROBLEMET

Vi sætter os ned og tager en snak om, hvilke udfordringer og problemstillinger I oplever sætter en stopper for jeres produktivitet og arbejdsglæde

SAMMEN LÆGGER VI PLANEN

Med jeres input lægger vi en plan for, hvordan vi bedst når i mål med opgaverne. Når det er på plads, begynder vores konsulent at udvikle jeres løsning sammen med vores erfarne udviklere.

kvinde moderne kontor

DU FÅR LØSNINGEN SERVERET

Vi træner jer i jeres nye it-løsning, så den bliver en del af hverdagen i jeres virksomhed. Og står selvfølgelig hele tiden til rådighed bagefter.

Vil I også slippe for de tidsrøvende arbejdsgange?