Et databasesystem lavet til din virksomhed

Hvorfor bruge tid og energi på at tilpasse sig en standardløsning, når jeres virksomhed har brug for et databasesystem der tilpasser sig jer?

Drop Excel-arket og få styr på jeres virksomheds data

Med en digital database, I faktisk kan finde rundt i.

database

Få mere overblik med din data samlet ét sted

Med din virksomheds data samlet på en enkel online platform, har du rig mulighed for at filtrere, sortere og vise den på de måder, der er mest nyttigt for dig. Hent relevant data fra flere kilder og kombiner derefter dataene i en enkelt, letlæselig rapport. 

dokumenter databasesystem

Dokumenter der understøtter jeres behov

I får meget bedre mulighed for at generere de dokumenter i har brug for. Tænk bare ordrebekræftelser, følgesedler, pakkelister i lige præcis det design og med de informationer der er vigtige for jer og jeres kunder

Administrér din database på farten og fra alle enheder databasesystem

Administrér din database på farten og fra alle enheder

Skal der laves akutte ændringer i databasen? Intet problem. Vi udvikler din database til at være browserbaseret, hvilket vil sige, at du og dine medarbejdere altid kan tilgå den fra enhver enheder, og hvor end I befinder jer. 

Udfordringerne ved at opbygge databaser i mindre virksomheder

Et af de mere uoverskuelige aspekter i en mindre virksomhed er, at skulle opbygge og håndtere de specielle databaser som alle virksomheder i større eller lavere grad har brug for.

Databaseprogrammering er ofte en forudsætning for at kunne drive en succesfuld virksomhed, selv for de virksomheder, der umiddelbart ikke ville blive defineret som tech-virksomheder.

Desværre kan kompleksiteten ved at vedligeholde eksempelvis en SQL-database eller Access database ligge ret fjernt fra den almindelige virksomhedsejers færdigheder.

Og at ansætte en databaseadministrator kan være en dyr løsning, især hvis virksomhedens kernefokus ikke er rent teknisk.

Det får mange virksomhed til at forsøge sig med at bygge en løsning på Excel. Men det løser ikke problemet, da den vej uundgåeligt fører en masse udfordringer med sig, som bl.a. manglende mulighed for optimering og automatisering. 

database
databasesystem restaurant

Brug en skræddersyet database

Løsningen er brugerdefineret databaseprogrammering. Ved at oprette en brugervenlig grænseflade baseret på low-code softwareteknologi bliver daglig databaseadministration langt lettere. De mest almindeligt anvendte funktioner kan være til stede med et tryk på en knap frem for at blive begravet under flere lag af menuer. Brugergrænsefladen til denne form for databasemodel er enkel, og vigtigere, udelukkende webbaseret.

De mest gentagne opgaver kan klares ved hjælp af brugerdefinerede, automatiserede arbejdsgange. Du skal blot udfylde en kort formular, hvorefter databasen vil blive udfyldt og opdateret alle de rigtige steder, uden at det er nødvendigt at finde og erstatte gammel information, skabe nye relationer og tabelassociationer eller bruge abstrakte formler.

Og det bedste af det hele: Nye funktioner der understøtter jeres eksisterende løsning kan hurtigt designes og implementeres. Alt sammen inkluderet i jeres månedlige ydelsen.

Automatisering med et enkelt klik

Anmod let om notifikationer, når værdier når bestemte tærskler ved blot at markere et felt, uden at det kræver erfaring med databaseprogrammering. Afsend automatisk e-mails til kunder eller kollegaer, når en given situation opstår. Anmod om nye prognoser, få vigtige input, eller send en advarsel, når databasemodellen når en bestemt tilstand.

Fordi databasen er bygget ved hjælp af low-code software, er den fuldt fleksibel og kan let tilpasses din virksomheds specifikke behov. Efterhånden som din virksomhed vokser og udvides, kan funktionaliteten af selve værktøjet også udvikles. Alt sammen er muligt, uden at du ved en eneste ting om dataprogrammering. Vi ordner det hele for en fast, lav månedlig pris.

Rapporter og dokumenter der understøtter jeres behov

Med en cloud-baseret applikation fra Transformio får i også pludselig meget bedre mulighed for at generere de rapporter og udskrifter i har brug for. Tænk bare ordrebekræftelser, følgesedler, pakkelister i lige præcis det design og med de informationer der er vigtige for jer og jeres kunder. 

Og med integrationer til andre systemer, hentes data og information automatisk fra eksempelvis økonomi- eller ordrestyringssystemer.

Tænk bare hvor meget tid i kan spare på, ikke at skulle flytte informationer over i et regneark eller work-dokument for at lave jeres standarddokumenter. 

Hvis der er nye rapporttyper, som virksomheden gerne vil se implementeret, skal du blot bede om dem som nye tilpasninger. Og det bedste af det hele? Du betaler ikke en krone ekstra for de nye rapporter eller lister, du ønsker. Det hele er med i prisen.

databasesystem keramik forretning

Samarbejd på tværs af virksomheden

Ved at udnytte Cloud-ressourcer og tilladelser, der er blevet tilpasset til hver brugerrolle, kan alle i virksomheden bidrage direkte til databasen. Ændringer kan enten ske med det samme eller i andre tilfælde afvente godkendelse af en leder.

Yderligere integration til andre systemer er blot en enkelt anmodning væk. Vores support kan hjælpe dig med at importere datastrømme fra andre teams i langt de fleste formater (Access database, SQL database, Excel, CSV og mere).

Generér, rediger eller se data, hvorend du er

En af fordelene ved at have en browserbaseret databasemodel er friheden til at arbejde hjemmefra, fra enhver hotdesk eller endda på farten. Fordi der ikke er nogen databaseprogrammering involveret, og grænsefladen er så enkel, kan dataene tilgås fra en bærbar computer, en tablet eller endda en mobiltelefon.

Få advarsler og rapporter, mens du er på farten, og tag handling med et par enkle stryg og tryk. Med den medfølgende Android eller iOS app kan alle få let adgang til virksomhedens indre arbejde.

Hvad koster en tilpasset
it-løsning?

Fleksibel, web-baseret database ​

Det er klart, at i takt med at en virksomhed udvider sig, vokser omfanget af behovet for unikke databaser også. Fordi den low-code software vi hos Transformio benytter os af, er fuldstændig fleksibel, kan din løsning uden problemer vokse sammen med virksomheden.

Og det bedste af det hele: Nye funktioner der understøtter jeres eksisterende løsning kan hurtigt designes og implementeres. Alt sammen inkluderet i jeres månedlige ydelsen.

 

Opdateringer uden behov for træning eller manualer

Og eftersom dine medarbejdere allerede kender platformen, er der ikke behov for nye træningsforløb, hvis I eksempelvis skal udvide med lagerstyringtidsregistrering eller et tilpasset ordrestyringssystem.

En anden fordel ved denne løsning er, at den er helt browserbaseret. Det betyder, at eventuelle fejlrettelser eller kodeændringer finder sted i baggrunden. Det vil sige at opdateringer tilgår flydende og regelmæssigt, uden at du skal foretage dig noget. Ingen downloads eller installationer. Og alle bruger derfor altid den nyeste version af platformen.

database

Født til at virke på alle enheder

Derudover kommer softwaren også med en mobilapp til iOS og Android der indeholder fuldstændig den samme funktionalitet som den webbaserede ordrestyring.

Et skræddersyet dashboard kan tilpasses til at vise det, der er vigtigst for dig. På et øjeblik kan du eksempelvis se lagerniveauer, dagligt salg, månedlige fremskrivninger og status for hvert køb.

Med indbygget AI-teknologi og machine learning, kan jeres platform med tiden også komme med kompetente bud på eksempelvis udvikling i lagerbeholdning, forventede antal ordrer eller informationer om hvornår en kundes maskine skal have et serviceeftersyn

Integration med eksisterende systemer

Vi forbinder jeres nye it-løsning med jeres eksisterende systemer, så al relevant data udveksles og jeres arbejdsgange spiller i perfekt harmoni.

Fuldt ud tilpasset jeres behov

Vores målrettede og simple softwareløsninger, kan let og simpelt tilpasses præcist til dine behov. Også efter du er kommet i gang. Og det er altid med i prisen.

Styr på jeres opgaver på farten

Alle vores løsninger fungerer på tværs af alle enheder. Lige fra starten. Du har altid adgang, uanset om du bruger Mac, Windows, iOS eller Android. Desktop, laptop, tablet eller mobil.

Digitale løsninger I kan forstå

Vi bygger digitale løsninger for dig, der er til at forstå (og bruge), så du kan drive din forretning med større overskud, indsigt og effektivtet.

Ingen smarte ord. Ingen tekniksnak. Kun åbenhjertig dialog om dit behov.

Hvad du kan forvente

VI TALER ET SPROG, SOM ALLE KAN FORSTÅ

Et it-system I kan finde ud af at bruge

Undgå at overbelaste dine medarbejdere med unødvendigt komplicerede it-systemer

Udnyt i stedet styrken i simple målrettede produkter, der kun præsenterer din medarbejder for dét, de har brug for i deres daglige arbejde

En løsning der vokser i takt med jer

Når din virksomhed vokser, skal din nye digitale løsning selvfølgelig følge med. 

Gennem brugen af low-code platforme er det hurtigt og billigt at optimere, tilpasse og udvide løsningen, så den altid løser opgaven – selv når opgaven udvikler sig. 

Hurtig hjælp når du har brug for det

Når vi indgår i et samarbejde, bliver din succes, vores succes. Derfor har du altid en fast kontaktperson, som står klar til at hjælpe dig med at løse et hvert problem, der kunne opstå.

Det synes vi er det mest rimelige.

It-løsninger I kan forstå

Vi bygger it-løsninger til jer, der er til at forstå (og bruge), så I kan drive jeres virksomhed med større overskud, indsigt og effektivtet. 

Ingen smarte ord. Ingen tekniksnak.

Kun åbenhjertig dialog om din virksomheds udfordringer, behov og muligheder.

Driv forretning på den smarte måde

Erstat jeres tunge arbejdsgange med et it-system der bliver skabt til at løse jeres problemer

container problem

SAMMEN FINDER VI PROBLEMET

Vi sætter os ned og tager en snak om, hvilke udfordringer og problemstillinger I oplever sætter en stopper for jeres produktivitet og arbejdsglæde

SAMMEN LÆGGER VI PLANEN

SAMMEN LÆGGER VI PLANEN

Med jeres input lægger vi en plan for, hvordan vi bedst når i mål med opgaverne. Når det er på plads, begynder vores konsulent at udvikle jeres løsning sammen med vores erfarne udviklere.

kvinde moderne kontor

DU FÅR LØSNINGEN SERVERET

Vi træner jer i jeres nye it-løsning, så den bliver en del af hverdagen i jeres virksomhed. Og står selvfølgelig hele tiden til rådighed bagefter.

TRÆT AF AT SPILDE TID (OG PENGE)?

I vores nye guide, viser vi dig, hvordan “digitalisering” ser ud i virkeligheden, og hvordan simpelt software giver jer mindre kedeligt arbejde og dermed tid til mere spændende arbejde

Klik på bogen til venstre for at læse

Og nej, vi skal ikke bruge din emailadresse, dit telefonnummer eller noget som helst andet for at du kan få lov at læse. Selv tak.