Bliv mere effektiv og sælg mere med Bigin by ZOho CRM
Tænk, hvis du kunne få et samlet overblik over dine kunder, automatisere kedelige arbejdsgange og optimere købsrejsen med få klik?Det kan du med Bigins online CRM system.

Bigins intuitive design gør det nemt at komme i gang og fokusere på salg i stedet for oplæring, hvilket sparer tid og ressourcer.

Med Bigins visuelle pipelines og automatiserede opgaver kan du let holde styr på salgsaktiviteter, forbedre konverteringsrater og øge omsætningen.

Bigin integrerer problemfrit med andre værktøjer og tilpasses dine behov, hvilket gør dine arbejdsgange mere effektive og produktive
På 3 minutter kan du blive klogere hvad Bigin CRM kan gøre for jeres virksomhed
Priserne på Bigin by Zoho CRM er banket helt i bund
FREE
- 1 pipeline
- 500 poster
- Håndtering af kontakter, produkter og aktiviteter
- Standard dashboard – diagrammer og KPI’er
- Apps til iOS, iPadOS, Android og macOS
- Integration med Zapier, Zoho Desk, Zoho Campaigns og Zoho Forms
EXPRESS
- Alt fra FREE +
- Team-pipelines (3)
- 50.000 poster
- Integration med e-mail og WhatsApp Business
- Integration med Google Workspace, Microsoft 365, Teams, Zoom Meeting, Mailchimp og X
- Integration med Facebook, Instagram, LinkedIn og TikTok Lead Ads
- Masseudsendelser af e-mails med indsigt i e-mailperformance
PREMIER
- Alt fra EXPRESS +
- Team-pipelines (5)
- 100.000 poster
- Avanceret automatisering (50)
- Regler for faseovergange
- Globalt salg med flere valutaer
- 25 brugerdefinerede felter pr. modul
Bigin: Et online CRM system med kunden i fokus
Bruger I regneark i din virksomhed?
Regneark er det oplagte valg for de fleste nystartede og mindre virksomheder. De er billige, nemme at bruge og gode til tal.
Et problem er dog, at de ikke kan give dig et overblik over dine kunders data og deres rejse mod et køb i realtid. Når du ikke kan det, er det svært at finde ud af, hvordan du styrker kunderelationen og optimerer købsrejsen.
Sådan er det ikke med Bigin.
Skabt til din virksomheds behov
Bigins online CRM system er udviklet for at hjælpe virksomheder som din med at få styr på det, der betyder allermest: Kunden.
Det er et simpelt CRM-system, som gør det nemt at følge kundens rejse fra A til Køb, uden at du skal bruge tid på regneark eller bøvle med komplicerede CRM-systemer.
Nogle gange er det simple det bedste.

Bigins CRM system kan organisere din indbakke, sende e-mails og håndtere dine kontakter helt automatisk. Det vil frigøre tid, du kan bruge på andre og vigtigere ting.

Du kan følge dine kunder hele vejen til et køb og finde ud af, hvor købsrejsen skal optimeres. Når det er aktuelt, kan du nemt ændre rejsen og øge dine chancer for salg.

Workflows, smarte lister, notifikationer og automatiske e-mails er noget af det, der gør det mere profitabelt at vælge et simpelt CRM system frem for f.eks. regneark.
Bliv fri for rutineopgaver med workflows i Bigin
Har du tænkt over, hvor mange opgaver du laver før et salg?
Du skal skrive e-mails, tilføje kontakter til telefonbogen, tilpasse og optimere købsrejsen, huske på ting og så videre. Der er nok at se til, og selvom hver opgave blot tager et par minutter, bliver det hurtigt til mange timer på et år.
Med Bigin kan du nemt lave workflows, som mindsker den slags rutineopgaver og sparer dig for tid.
Det kan for eksempel være:
- Send automatisk e-mails, når en kunde udløser en trigger
- Tilføj kontakter automatisk – og opdater oplysninger
- Importer kontakter, produkter mv. fra regneark
- Få notifikationer ved hændelser
- Del opgaver med kolleger
- Sende tilbud

Over 7500 mindre virksomheder bruger allerede Bigin CRM. Er du den næste?
Der er nok at se til i en nystartet eller mindre virksomhed, og du har garanteret også flere hatte på.
Mange travle og ambitiøse virksomhedsejere bruger Bigin som en genvej til at skrue op for produktiviteten i hverdagen – hvad end de er direktører, rådgivere, reklamefolk, sælgere eller inden for en femte branche.
Du kan gøre det samme.
Det er nemt at komme i gang, alle dine kolleger kan få adgang og når din virksomhed vokser, kan du nemt udvide Bigin med nye funktionaliteter fra Zohos forskellige softwareløsninger.
Få alle fordelene fra 50 kr. pr. bruger/måned
Der findes mange CRM-systemer på markedet, men med Bigin får du fuld valuta for pengene.
For 50 kr pr. bruger/måned får du et simpelt, intuitivt og effektivt CRM-system, som er skabt med ét formål:
At gøre mindre virksomheder som din mere effektive.
Bigin er tætpakket med funktioner, der ikke blot giver dig mere overblik, men også fjerner en række af de ensartede opgaver du bruger tid på at lave i regneark i dag.
Få et gratis CRM system nu
Er du nysgerrig efter at se hvordan et CRM system kan løfte effektiviteten i virksomhed? Eller har du blot brug for at koble en enkelt bruger på?
Basisversionen af Bigins CRM online system koster 0 kr. om måneden.
Den giver adgang for 1 bruger og indeholder en række af de mest basale funktioner:
- Et overblik over købsrejse
- 500 lagrede kundeinformationer
- 3 workflows
- Mobilapp til IOS, iPasOS og Android
- Dashboard

Til alle platforme
Bigin virker på iOS, Android og web. Du kan derfor få realtid notifikationer, lave ændringer, sende e-mails mv. både på kontoret og farten.

Nemt at bruge
Bigin er udviklet for, at du kan spare tid. Interfacet er derfor simpelt, intuitiv og nemt at finde rundt i – også, selvom du ikke har erfaring fra CRM-systemer.

Bigin fås på dansk
Selvom Bigin er elsket af 7500+ internationale virksomheder, fås det også på dansk. Du kan indstille sproget i appen til at være på dansk.
It-løsninger I kan forstå
Transformio leverer it-løsninger der er til at forstå (og bruge), så I kan drive jeres virksomhed med større overskud, indsigt og effektivtet.
Ingen smarte ord. Ingen tekniksnak.
Kun åbenhjertig dialog om din virksomheds udfordringer, behov og muligheder.
Driv forretning på den smarte måde
Erstat jeres tunge arbejdsgange med et it-system der bliver skabt til at løse jeres problemer

SAMMEN FINDER VI PROBLEMET
Vi sætter os ned og tager en snak om, hvilke udfordringer og problemstillinger I oplever sætter en stopper for jeres produktivitet og arbejdsglæde

SAMMEN LÆGGER VI PLANEN
Med jeres input lægger vi en plan for, hvordan vi bedst når i mål med opgaverne. Når det er på plads, begynder vores konsulent at udvikle jeres løsning sammen med vores erfarne udviklere.

DU FÅR LØSNINGEN SERVERET
Vi træner jer i jeres nye it-løsning, så den bliver en del af hverdagen i jeres virksomhed. Og står selvfølgelig hele tiden til rådighed bagefter.